BRENDIRANJE I KORPORATIVNA KULTURA

Originalni naučni rad
Autor: Roger Claessens
Ključne reči: obećanje, izvrsnost, slika, percepcija, reputacija, brend, prepoznavanje, asocijacija, boje, fraze, korporativna kultura, uključivanje, disciplina, individualna odgovornost, inicijativa, izbegavanje troškova, kvalitet upravljanja, kvalitet usluge, finansijska stabilnost, korporativna komunikacija, stav

Rezime: Nikada za finansijske institucije nije bilo važnije da u očima klijenata predstavljaju nešto drugačije. Brend predstavlja takvo obećanje, koje se, vremenom, razvija u reputaciju. A reputacija je, nesumnjivo, najznačajnija aktiva jedne finansijske organizacije. Dobra reputacija nije slučajnost. Koje ciljeve je trebalo ostvariti da bi se izgradila dobra reputacija? Kompanija je morala da nametne strogi kodeks ponašanja, disciplinu, fokus na klijenta, kulturu izbegavanja troškova, otvorenost u ophođenju, jednostavne i efikasne linije izveštavanja. Kompanija, između ostalog, mora da bude organizacija u kojoj se uči, razvija timski duh, a svi bivaju uključeni. Reputacija se stiče vremenom kao rezultat činjenice da se kod zaposlenih stalno razvija svest o potrebi da ispune pomenuto obećanje, da oni imaju nešto u šta veruju i da su ovlašćeni da u skladu sa tim i deluju. Stoga je snažna podrška menadžmenta još jedan očigledan preduslov, uz razvijen osećaj odgovornosti svih uključenih. Konačno, kontinualno merenje učinka i povratne informacije uveriće organizaciju da je na pravom putu da dostigne zacrtane ciljeve da bude prepoznata, ne samo kao drugačija, već potencijalno i kao bolja od svoje konkurencije. Na kraju krajeva, zaposleni su srce organizacije, oni su presudni faktor jednog brenda.

Vrh strane
Vrh strane